Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Τι θελεις πια...?

...πες και σε εμενα τι θελεις... ομολογω πως πετυχαινεις τον στοχο σου με επιτυχια καθε φορα...! Δεν μπορω να καταλαβω ουτε να εξηγησω... δεν βρισκω  εναν καλο λογο που γινεται ολο αυτο, ... αν απλα διασκεδαζεις με το να με τρομαζεις εχω να πω πως απλα δεν μου αρεσει, δεν ειμαι το παιχνιδι σας (αν ειμαι ομως και καποιος γελαει με τις ρυθμισεις που μου εχει κανει και τον τροπο που με χειριζεται ,  να με ενημερωσεται για να ξερω και να ''παιξουμε'' ισοτιμα την επόμενη) ... αυτο που γινεται δεν ειναι ουτε τιμιο  ουτε δικαιο ουτε σωστο... και επιτελους τι...? Κουράστηκα.... ψυχικα ειμαι πολυ ''γερασμενη''... και δεν ξερω και γιατι...! Οχι, δεν ειμαι ο καλυτερος ανθρωπος  αλλα σιγουρα οχι και ο χειροτερος... απορω λοιπον... και μερα με την μερα σαν να αναθεωρω... λεω δεν ειναι δυνατον... αν ηξερα εστω ή αν μπορουσα να το δικαιολογησω, δεν θα με πειραζε τοσο... Αλλα αυτη η πληρης αγνοια με εκνευριζει σε σημειο που θελω να βρισω τον εαυτο μου... Νιωθω αυτην την αισθηση της ''μαριονετας''... να μην μπορεις να χειριστεις τιποτα ουτε καν εσενα .... Πολλοι δεν γνωριζουν, οι περισσοτεροι ισως και πραγματικα τους ζηλευω, ναι γιατι ειναι στον κοσμο τους... Εγω ομως πρεπει να παιζω καλα τον ρολο μου και στον κοσμο τους  και στον κοσμο σας  και στον κοσμο μου (που παρεπιπτοντως ειναι ο πιο ομορφος) ... ειναι κομματακι δυσκολο... και δεν ξερω σε ποιον εδωσα αυτην την λαθος εντυπωση, πως μπορω και πως αντεχω... Ελα πια.... φτανει.... !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου